dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne

Medioznawstwo

Tytuły: wszystkieABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZinne
Dostępność:     Pokaż na stronie:
Pokaż książki wydawcy:
Sortuj według: tytułurosnąco, ceny
Wyniki 1 - 15 spośród 29
Edukacja medialna 3.0

Edukacja medialna 3.0

Ze względu na konwergencję mediów i głęboką mediatyzację edukacja medialna 3.0 włącza w obszar zainteresowania całą sferę technologiczną, która jest dla użytkownika niewidzialna (dane cyfrowe, algorytmy) i odnosi się do ukrytych,...

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Film a historia. Szkice z dziejów wizualnych

Film a historia. Szkice z dziejów wizualnych

Autorzy kompetentnie poruszają się po obszarze rozlicznych dyscyplin naukowych (m.in. historii, filmoznawstwa, dydaktyki, kulturoznawstwa). Zaproponowana publikacja posiada logiczny, przemyślany układ, co niewątpliwie jest wynikiem precyzyjnie...

nasza cena: 26,46 zł
cena sugerowana: 29,40 zł
do schowka
do koszyka
Kataklizmy w mediach

Kataklizmy w mediach

W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku...

nasza cena: 25,20 zł
cena sugerowana: 28,00 zł
do schowka
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i...

nasza cena: 28,80 zł
cena sugerowana: 32,00 zł
do schowka
do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych...

nasza cena: 70,20 zł
cena sugerowana: 78,00 zł
do schowka
do koszyka
Media społecznościowe w trzecim sektorze

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz...

nasza cena: 37,80 zł
cena sugerowana: 42,00 zł
do schowka
do koszyka
Multimodalność komunikacji

Multimodalność komunikacji

Przekonanie o wielotrybowości komunikacji oznacza przyjęcie postawy metodologicznej otwartej na fakt, że dokonywany nieustannie przez człowieka proces nadawania znaczeń wykorzystuje różne systemy tryby semiotyczne. Komunikacja nie ogranicza...

nasza cena: 25,20 zł
cena sugerowana: 28,00 zł
do schowka
do koszyka
Negocjacje i mediacje w sferze publicznej w.2

Negocjacje i mediacje w sferze publicznej w.2

Publikacja jest kompleksowym opracowaniem dotyczącym prawnych, społecznych, psychologicznych, kulturowych uwarunkowań prowadzenia negocjacji i mediacji w ramach działań podejmowanych przez organy władz publicznych, podczas toczących się...

nasza cena: 62,10 zł
cena sugerowana: 69,00 zł
do schowka
do koszyka
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system...

nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
do schowka
do koszyka
Prasa samorządowa jako narzędzie polityki inf. ...

Prasa samorządowa jako narzędzie polityki inf. ...
NOWOŚĆ

Praca dr. Dariusza Krawczyka, oprócz niewątpliwych walorów naukowych, pozwalających na zdiagnozowanie stanu faktycznego prasy samorządowej na wybranym obszarze, dających również perspektywę dalszych badań (na przykład nad odbiorem...

nasza cena: 22,50 zł
cena sugerowana: 25,00 zł
do schowka
do koszyka
Psychologia mediów i komunikowania. Wprowadzenie

Psychologia mediów i komunikowania. Wprowadzenie

Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę...

nasza cena: 44,82 zł
cena sugerowana: 49,80 zł
do schowka
do koszyka
R@dio publiczne w Europie

R@dio publiczne w Europie

Książka zawiera najważniejsze informacje dotyczące radia publicznego w Europie, które pozwalają zarówno na opis, jak i analizę kondycji tego medium na naszym kontynencie. Użycie określenia radio publiczne od razu informuje o tym, że...

nasza cena: 44,91 zł
cena sugerowana: 49,90 zł
do schowka
do koszyka
Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...

Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...

Piąty tom z serii Recepcja mediów jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki...

nasza cena: 30,24 zł
cena sugerowana: 33,60 zł
do schowka
do koszyka
Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Przedstawiona do recenzji wydawniczej monografia [] zatytułowana Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej, wchodzi w skład serii Recepcja mediów. Jest to już 6. publikacja w cyklu dotyczącym badań nad odbiorem...

nasza cena: 34,02 zł
cena sugerowana: 37,80 zł
do schowka
do koszyka
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów ich...

nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
do schowka
do koszyka
 1 | 2 Następna strona
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor