dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Kapitał marki w mediach społecznościowych

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Małgorzata Karpińska-Krakowiak

EAN: 9788381422819
Strony: 176, Format: 16,6x24 cm
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 3,49 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Kapitał marki w mediach społecznościowych
Podobne tytuły:
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

nasza cena: 62,10 zł
cena sugerowana: 69,00 zł
do schowka
do koszyka
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki...

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki...

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Złota strategia marki

Złota strategia marki

nasza cena: 44,10 zł
cena sugerowana: 49,00 zł
do schowka
do koszyka
Budowanie marki miasta

Budowanie marki miasta

nasza cena: 89,10 zł
cena sugerowana: 99,00 zł
do schowka
do koszyka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
do schowka
do koszyka
See you! in...Warszawa, Łomianki, Marki, Ząbki

See you! in...Warszawa, Łomianki, Marki, Ząbki

nasza cena: 8,99 zł
cena sugerowana: 9,99 zł
do schowka
do koszyka
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

nasza cena: 34,20 zł
cena sugerowana: 38,00 zł
do schowka
do koszyka
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja

nasza cena: 44,91 zł
cena sugerowana: 49,90 zł
do schowka
do koszyka
Kataklizmy w mediach

Kataklizmy w mediach

nasza cena: 25,20 zł
cena sugerowana: 28,00 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor