dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Znakowanie, prezentacja, reklama żywności
dział: Literatura » Prawo

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności

Jędrych Katarzyna
Szczypkowska Paulina

EAN: 9788381241458
Strony: 556, Format: 17,6x25 cm
Rok wydania: 2018, oprawa: twarda
nasza cena: 179,10 zł
cena sugerowana: 199,00 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 19,90 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporządzenia nr 1169/2011, zawiera także wiele odniesień do innych - krajowych i unijnych - unormowań regulujących ten obszar. Znalazły się w niej objaśnienia i interpretacje przepisów prawnych opatrzone praktycznymi przykładami, orzecznictwem sądów krajowych i europejskich, a zwłaszcza Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, wytycznymi inspekcji kontrolnych, jak również opiniami polskiej i zagranicznej doktryny.
Autorki zawodowo zajmują się doradztwem w zakresie prawa żywnościowego. Wspierają przedsiębiorców działających na rynku spożywczym, śledzą aktualne zmiany, interpretacje organów administracyjnych i praktyczne trudności przedsiębiorców dotyczące stosowania przepisów regulujących produkcję oraz dystrybucję żywności. Mają wieloletnie doświadczenie praktyczne w tym zakresie, poparte odpowiednim warsztatem naukowym.
Adresaci:
Komentarz jest przeznaczony zarówno dla podmiotów prowadzących przedsiębiorstwa spożywcze (producentów, przetwórców, dystrybutorów, sprzedawców żywności), jak i dla organów państwowych zajmujących się kontrolą żywności i ochroną konsumentów. Książka powinna też być pomocna dla radców prawnych, adwokatów, sędziów, doradców biznesowych, agencji reklamowych, a nawet konsumentów zainteresowanych obowiązkami, jakie powinni realizować przedsiębiorcy odpowiedzialni za wprowadzanie żywności do obrotu.

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności
Podobne tytuły:
Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie...

Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie...

nasza cena: 22,68 zł
cena sugerowana: 25,20 zł
do schowka
do koszyka
Prezentacja Mówca i jego rozwój Audiobook

Prezentacja Mówca i jego rozwój Audiobook

nasza cena: 18,90 zł
cena sugerowana: 21,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 26,91 zł
cena sugerowana: 29,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama i jej ograniczenia

Reklama i jej ograniczenia

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

nasza cena: 36,00 zł
cena sugerowana: 40,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama a postawy prozdrowotne

Reklama a postawy prozdrowotne

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

nasza cena: 28,80 zł
cena sugerowana: 32,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama jako sztuka powtórzeń

Reklama jako sztuka powtórzeń

nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
do schowka
do koszyka
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji...

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji...

nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor