dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Zarządzanie wartością i wycena marki

Zarządzanie wartością i wycena marki

Grzegorz Urbanek

Wydawca: CeDeWu
EAN: 9788381022958
Strony: 320, Format: 16,5x23,5 cm
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
nasza cena: 58,50 zł
cena sugerowana: 65,00 zł
pozycja niedostępna
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 6,50 zł w stosunku do ceny sugerowanej

Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: Jak zbudować markę?"", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?"".
Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?

Zarządzanie wartością i wycena marki
Podobne tytuły:
Marki, dolary, banany i biustonosz marki Triumph

Marki, dolary, banany i biustonosz marki Triumph

nasza cena: 29,70 zł
cena sugerowana: 33,00 zł
do schowka
do koszyka
Wycena przedsiębiorstw

Wycena przedsiębiorstw

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Wycena nieruchomości w.2

Wycena nieruchomości w.2

nasza cena: 125,10 zł
cena sugerowana: 139,00 zł
do schowka
do koszyka
Wycena spółek z WIG30

Wycena spółek z WIG30

nasza cena: 80,91 zł
cena sugerowana: 89,90 zł
do schowka
do koszyka
Wycena opcji europejskich przy wykorzystaniu trans

Wycena opcji europejskich przy wykorzystaniu trans

nasza cena: 67,50 zł
cena sugerowana: 75,00 zł
do schowka
do koszyka
Budowanie marki miasta

Budowanie marki miasta

nasza cena: 89,10 zł
cena sugerowana: 99,00 zł
do schowka
do koszyka
Złota strategia marki

Złota strategia marki

nasza cena: 44,10 zł
cena sugerowana: 49,00 zł
do schowka
do koszyka
See you! in...Warszawa, Łomianki, Marki, Ząbki

See you! in...Warszawa, Łomianki, Marki, Ząbki

nasza cena: 8,99 zł
cena sugerowana: 9,99 zł
do schowka
do koszyka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
do schowka
do koszyka
Kapitał marki w mediach społecznościowych

Kapitał marki w mediach społecznościowych

nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor