dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2

Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2

Marek Wirkus
Anna M. Lis

Wydawca: CeDeWu
EAN: 9788381020589
Strony: 273, Format: 16,5x23,5 cm
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
nasza cena: 48,60 zł
cena sugerowana: 54,00 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 5,40 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).
W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2
Inne książki autora Marek Wirkus:
Planowanie i rozwój nowych produktów

Planowanie i rozwój nowych produktów

nasza cena: 48,60 zł
cena sugerowana: 54,00 zł
do schowka
do koszyka
Podobne tytuły:
Dieta dobrych produktów

Dieta dobrych produktów

nasza cena: 42,30 zł
cena sugerowana: 47,00 zł
do schowka
do koszyka
Opracowanie produktów spożywczych

Opracowanie produktów spożywczych

nasza cena: 80,33 zł
cena sugerowana: 89,25 zł
do schowka
do koszyka
Marketing produktów farmaceutycznych.

Marketing produktów farmaceutycznych.

nasza cena: 59,40 zł
cena sugerowana: 66,00 zł
do schowka
do koszyka
Wege po polsku. 130 przepisów z polskich produktów

Wege po polsku. 130 przepisów z polskich produktów

nasza cena: 26,91 zł
cena sugerowana: 29,90 zł
do schowka
do koszyka
Wielka księga produktów regionalnych i tradycyjn.

Wielka księga produktów regionalnych i tradycyjn.

nasza cena: 89,96 zł
cena sugerowana: 99,95 zł
do schowka
do koszyka
Naturalne planowanie rodziny

Naturalne planowanie rodziny

nasza cena: 7,65 zł
cena sugerowana: 8,50 zł
do schowka
do koszyka
Planowanie i ocena rentowności przedsięwzięcia

Planowanie i ocena rentowności przedsięwzięcia

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Szachy. Ocena pozycji i planowanie

Szachy. Ocena pozycji i planowanie

nasza cena: 26,82 zł
cena sugerowana: 29,80 zł
do schowka
do koszyka
Twój Dziennik. 12 nowych lekcji

Twój Dziennik. 12 nowych lekcji

nasza cena: 31,49 zł
cena sugerowana: 34,99 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor