dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Bollywood w marketingu międzynarodowym.
dział: Literatura » Film

Bollywood w marketingu międzynarodowym.

Bożena Sowarska-Wyszyńska

EAN: 9788378052357
Strony: 182, Format: 14,5x20,5 cm
Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa
nasza cena: 25,20 zł
cena sugerowana: 28,00 zł
pozycja niedostępna
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 2,80 zł w stosunku do ceny sugerowanej

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, stanowi owoc kilkuletniej fascynacji kinematografią Indii i geniuszem ikony filmu indyjskiego - Shah Rukh Khanem. Skąd tak wielka siła oddziaływania kina Bollywood, które z każdym rokiem zyskuje coraz szerszą widownię na całym globie? Co sprawia, że tak wiele osób chce oglądać te finezyjnie łączące obraz i dźwięk ,,bajki dla dorosłych""? Wielowątkowość bollywoodzkich obrazów filmowych z pewnością przyczynia się do tego, że każdy może w nich znaleźć coś dla siebie. Stanowią bowiem ,,wielki pakiet kultury indyjskiej"", jak twierdzi cytowana w książce Manisha Koirala. Ale to nie wszystko. Kino indyjskie uwodzi widzów i wciąga ich we frapującą grę - grę sensów, odniesień, asocjacji. Niewątpliwie wymaga od odbiorcy wrażliwości (na piękno zdjęć, którym towarzyszą znakomicie dobrane muzyka i choreografia, na finezję w budowaniu fabuły i narracji), ale też znajomości konwencji i opanowania sztuki posługiwania się kodem kulturowym. Oczywiście można (i trzeba!) oglądać filmy bollywoodzkie nawet nie mając przygotowania teoretycznego i całej kulturalno-historyczno-społecznej podbudowy. Jednak umiejętność odnalezienia się w tym systemie znaczeń, jak również świadomość pewnej umowności charakteryzującej styl budowania obrazów filmowych Bollywood, pozwalają na wydobycie dodatkowych sensów i pełniejsze obcowanie z tą fascynującą twórczością. Autorka nie tylko dzieli się z Czytelnikiem swoją bogatą wiedzą, kreśląc ze znawstwem ścieżkę artystyczną Króla Bollywood, ale też potrafi zarazić swoją pasją, która zaprowadziła ją aż do ojczyzny Shah Rukh Khana. Wszystkie fotografie publikowane w książce zostały wykonane podczas jej podróży do Indii. Podążajmy za Autorką, dając się uwieść urokowi hinduskiego kina.

Bollywood w marketingu międzynarodowym.
Podobne tytuły:
Za kulisami Bollywood

Za kulisami Bollywood

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Marketing na rynku międzynarodowym

Marketing na rynku międzynarodowym

nasza cena: 53,10 zł
cena sugerowana: 59,00 zł
do schowka
do koszyka
Bezpieczeństwo usług w międzynarodowym...

Bezpieczeństwo usług w międzynarodowym...

nasza cena: 53,10 zł
cena sugerowana: 59,00 zł
do schowka
do koszyka
Porządek wielkoobszarowy w prawie międzynarodowym

Porządek wielkoobszarowy w prawie międzynarodowym

nasza cena: 28,80 zł
cena sugerowana: 32,00 zł
do schowka
do koszyka
Mechanizmy wpływu w środowisku międzynarodowym

Mechanizmy wpływu w środowisku międzynarodowym

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Znaczenie wirtualizacji marketingu

Znaczenie wirtualizacji marketingu

nasza cena: 44,91 zł
cena sugerowana: 49,90 zł
do schowka
do koszyka
Jak zostać mistrzem marketingu

Jak zostać mistrzem marketingu

nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
do schowka
do koszyka
Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch

Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch

nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
do schowka
do koszyka
Angielski w marketingu, promocji i reklamie

Angielski w marketingu, promocji i reklamie

nasza cena: 44,91 zł
cena sugerowana: 49,90 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor