dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Reklama i jej ograniczenia

Reklama i jej ograniczenia

Marzena Barańska

Wydawca: Poltext
EAN: 9788375611823
Strony: 195, Format: 16,5x23,5 cm
Rok wydania: 2011, oprawa: broszurowa
nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 4,49 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.Marzena Barańska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo - specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. (...) Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. (...) Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne. - z recenzji prof. dra hab. Henryka Mruka, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Reklama i jej ograniczenia
Inne książki autora Marzena Barańska:
Reklama a postawy prozdrowotne

Reklama a postawy prozdrowotne

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Podobne tytuły:
Ograniczenia działalności gospodarczej ze...

Ograniczenia działalności gospodarczej ze...

nasza cena: 89,10 zł
cena sugerowana: 99,00 zł
do schowka
do koszyka
Macierzyństwo. Szanse i ograniczenia

Macierzyństwo. Szanse i ograniczenia

nasza cena: 40,50 zł
cena sugerowana: 45,00 zł
do schowka
do koszyka
Ograniczenia ochrony patentowej a naruszenie...

Ograniczenia ochrony patentowej a naruszenie...

nasza cena: 116,10 zł
cena sugerowana: 129,00 zł
do schowka
do koszyka
Kara ograniczenia wolności w teorii i praktyce...

Kara ograniczenia wolności w teorii i praktyce...

nasza cena: 56,70 zł
cena sugerowana: 63,00 zł
do schowka
do koszyka
Ograniczenia swobody umów w kształt. stos. ubezp.

Ograniczenia swobody umów w kształt. stos. ubezp.

nasza cena: 116,10 zł
cena sugerowana: 129,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 26,91 zł
cena sugerowana: 29,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama a postawy prozdrowotne

Reklama a postawy prozdrowotne

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

nasza cena: 36,00 zł
cena sugerowana: 40,00 zł
do schowka
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

nasza cena: 28,80 zł
cena sugerowana: 32,00 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor