dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...

Marcin Pietraszek

EAN: 9788324683369
Strony: 168, Format: 14x20,8 cm
Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
pozycja niedostępna
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 3,49 zł w stosunku do ceny sugerowanej

Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces. Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.: jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm, co robić, a co sobie odpuścić, jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes. Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz. A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii... Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Inne książki autora Marcin Pietraszek:
Brak złudzeń - Marcin Pietraszek

Brak złudzeń - Marcin Pietraszek

nasza cena: 24,30 zł
cena sugerowana: 27,00 zł
do schowka
do koszyka
Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?

Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?

nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
do schowka
do koszyka
Sprytny biznes Załóż i rozwijaj małą firmę.. wyd.2

Sprytny biznes Załóż i rozwijaj małą firmę.. wyd.2

nasza cena: 33,30 zł
cena sugerowana: 37,00 zł
do schowka
do koszyka
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę..

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę..

nasza cena: 33,30 zł
cena sugerowana: 37,00 zł
do schowka
do koszyka
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej...

Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej...

nasza cena: 33,30 zł
cena sugerowana: 37,00 zł
do schowka
do koszyka
Podobne tytuły:
Dziennikarstwo a public relations

Dziennikarstwo a public relations

nasza cena: 36,01 zł
cena sugerowana: 40,01 zł
do schowka
do koszyka
Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...

Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...

nasza cena: 52,20 zł
cena sugerowana: 58,00 zł
do schowka
do koszyka
The Holocaust and Polish-Jewish Relations

The Holocaust and Polish-Jewish Relations

nasza cena: 31,50 zł
cena sugerowana: 35,00 zł
do schowka
do koszyka
Relations ekphrastiques dans la poesie...

Relations ekphrastiques dans la poesie...

nasza cena: 26,46 zł
cena sugerowana: 29,40 zł
do schowka
do koszyka
Women - Between the Public and Private Spheres...

Women - Between the Public and Private Spheres...

nasza cena: 32,40 zł
cena sugerowana: 36,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 26,91 zł
cena sugerowana: 29,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama i jej ograniczenia

Reklama i jej ograniczenia

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

nasza cena: 28,80 zł
cena sugerowana: 32,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

nasza cena: 36,00 zł
cena sugerowana: 40,00 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor