dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Firma W Internecie. Poradnik Subiektywny

Firma W Internecie. Poradnik Subiektywny

Tomasz Hipsz

EAN: 9788324646920
Strony: 168, Format: 20,8x14 cm
Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa
nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 3,90 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

nternetowy ocean korzyści i morze zagrożeń
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
Z biznesu w e-biznes jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

Firma W Internecie. Poradnik Subiektywny
Podobne tytuły:
Firma w Internecie Poradnik subiektywny

Firma w Internecie Poradnik subiektywny

nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
do schowka
do koszyka
Obiektywny i subiektywny wymiar starości

Obiektywny i subiektywny wymiar starości

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Z dziećmi w Atenach. Subiektywny przewodnik rodz.

Z dziećmi w Atenach. Subiektywny przewodnik rodz.

nasza cena: 31,41 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
do schowka
do koszyka
Jak się zachować w Internecie?

Jak się zachować w Internecie?

nasza cena: 17,99 zł
cena sugerowana: 19,99 zł
do schowka
do koszyka
Klątwy w Internecie

Klątwy w Internecie

nasza cena: 13,50 zł
cena sugerowana: 15,00 zł
do schowka
do koszyka
Skąd się wzięły małpy w Internecie?

Skąd się wzięły małpy w Internecie?

nasza cena: 34,20 zł
cena sugerowana: 38,00 zł
do schowka
do koszyka
Ralph Demolka w internecie. Wejdź do gry!

Ralph Demolka w internecie. Wejdź do gry!

nasza cena: 10,79 zł
cena sugerowana: 11,99 zł
do schowka
do koszyka
Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś ...

Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś ...

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Firma

Firma

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor