dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

Tomasz Małyszek

Wydawca: Universitas
EAN: 9788324234479
Strony: 248, Format: 13,5x20,5 cm
Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
nasza cena: 28,80 zł
cena sugerowana: 32,00 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 3,20 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą, kiedy ta pierwsza powstaje jako świadomy, zaplanowany komunikat reklamowy, a druga niczego nie reklamuje, pozornie nie ma więc sensu, i dopiero odczytanie w szeregu lub cyklu kolejnych epizodów kampanii promocyjnej nadaje jej znaczenie i naprowadza odbiorcę na jej pierwotny ślad. Paradoksalnie reklama bez słów, artystyczny spot filmowy oparty na scenariuszu, który jest pogłosem lub poświatą treści przemycanych uprzednio przez literaturę, najbardziej ją przypomina.
Niniejsza praca sięga po przypadki znanych artystycznych spotów reklamowych, z których część ma charakter spotów wizerunkowych i była nagradzana na festiwalu w Cannes. Ich wspólną cechą jest miejsce wytworzenia, czyli niemieckie agencje reklamowe, lub produkt albo zleceniodawca, który również pochodzi z Niemiec. Takie zawężenie analizy nie oznacza, że niemiecka reklama wizerunkowa różni się od reklam produkowanych na świecie, ale pozwala utrzymać w ramach i uporządkować wiedzę na temat możliwych, domniemanych, a czasem oczywistych zależności pomiędzy literaturą danego kraju a utrwalonymi w nim normami promocji i marketingu.

Literatura i reklama w Niemczech
Podobne tytuły:
O Niemczech i o sobie

O Niemczech i o sobie

nasza cena: 81,00 zł
cena sugerowana: 90,00 zł
do schowka
do koszyka
Liberalizm w Niemczech

Liberalizm w Niemczech

nasza cena: 29,70 zł
cena sugerowana: 33,00 zł
do schowka
do koszyka
Praca w opiece w Niemczech od podszewki

Praca w opiece w Niemczech od podszewki

nasza cena: 31,50 zł
cena sugerowana: 35,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 26,91 zł
cena sugerowana: 29,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama i jej ograniczenia

Reklama i jej ograniczenia

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama a postawy prozdrowotne

Reklama a postawy prozdrowotne

nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

nasza cena: 36,00 zł
cena sugerowana: 40,00 zł
do schowka
do koszyka
Reklama jako sztuka powtórzeń

Reklama jako sztuka powtórzeń

nasza cena: 35,10 zł
cena sugerowana: 39,00 zł
do schowka
do koszyka
Znakowanie, prezentacja, reklama żywności

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności

nasza cena: 179,10 zł
cena sugerowana: 199,00 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor