dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Reklama a postawy prozdrowotne

Reklama a postawy prozdrowotne

Marzena Barańska
Henryk Mruk

EAN: 9788323346302
Strony: 264, Format: 15,8x23,5 cm
Rok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
nasza cena: 35,91 zł
cena sugerowana: 39,90 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 3,99 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej.
Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa.

Reklama a postawy prozdrowotne
Inne książki autora Marzena Barańska:
Reklama i jej ograniczenia

Reklama i jej ograniczenia

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Podobne tytuły:
Postawy i czyny

Postawy i czyny

nasza cena: 7,20 zł
cena sugerowana: 8,00 zł
do schowka
do koszyka
Postawy zdystansowania i tolerancyjności a...

Postawy zdystansowania i tolerancyjności a...

nasza cena: 32,13 zł
cena sugerowana: 35,70 zł
do schowka
do koszyka
Zaproszenie do modlitwy. Warunki, postawy...

Zaproszenie do modlitwy. Warunki, postawy...

nasza cena: 14,40 zł
cena sugerowana: 16,00 zł
do schowka
do koszyka
Postawy pracowników zawodów pomocowych wobec...

Postawy pracowników zawodów pomocowych wobec...

nasza cena: 37,80 zł
cena sugerowana: 42,00 zł
do schowka
do koszyka
Zdrowy kręgosłup. Stres. Wady postawy. Ćwiczenia

Zdrowy kręgosłup. Stres. Wady postawy. Ćwiczenia

nasza cena: 26,96 zł
cena sugerowana: 29,95 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 26,91 zł
cena sugerowana: 29,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama

Reklama

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Reklama i jej ograniczenia

Reklama i jej ograniczenia

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
Literatura i reklama w Niemczech

Literatura i reklama w Niemczech

nasza cena: 28,80 zł
cena sugerowana: 32,00 zł
do schowka
do koszyka
Znakowanie, prezentacja, reklama żywności

Znakowanie, prezentacja, reklama żywności

nasza cena: 179,10 zł
cena sugerowana: 199,00 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor