dtk
Panel klienta
Login:
Hasło:

Zaloguj się
Księgarnia Współczesna | Tarnów
ul. Wałowa 20, 33-100 Tarnów
NIP 8730200253, tel. 14 622 18 20
wspolczesna@ksiegarnia.tarnow.pl

NEWSLETTER
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, zapisz się na listę:

Twój e-mail:
»
znajdź
pokaż tylko dostępne
Księgarnia Współczesna » Marketing dla inżynierów

Marketing dla inżynierów

Baruk Agnieszka Izabela
Dzidowski Adam
Hys Kata

Wydawca: PWE
EAN: 9788320819991
Strony: 296, Format: 16x23,5 cm
Rok wydania: 2012, oprawa: broszurowa
nasza cena: 53,91 zł
cena sugerowana: 59,90 zł
kup teraz
koszt dostawy od 10 zł
oszczędzasz 5,99 zł w stosunku do ceny sugerowanej
możesz zamówić tę pozycję także telefonicznie: 14 622 18 20

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski) aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja) stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny) przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:? genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu ? partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski) ? aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja) ? stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny) ? przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Marketing dla inżynierów
Podobne tytuły:
Logistyka dla inżynierów

Logistyka dla inżynierów

nasza cena: 56,70 zł
cena sugerowana: 63,00 zł
do schowka
do koszyka
Rachunek kosztów dla inżynierów

Rachunek kosztów dla inżynierów

nasza cena: 53,91 zł
cena sugerowana: 59,90 zł
do schowka
do koszyka
Rachunkowość i analiza finansowa dla inżynierów

Rachunkowość i analiza finansowa dla inżynierów

nasza cena: 54,00 zł
cena sugerowana: 60,00 zł
do schowka
do koszyka
Język angielski dla inżynierów budownictwa ćw.

Język angielski dla inżynierów budownictwa ćw.

nasza cena: 37,44 zł
cena sugerowana: 41,60 zł
do schowka
do koszyka
Język angielski dla inżynierów budownictwa

Język angielski dla inżynierów budownictwa

nasza cena: 33,48 zł
cena sugerowana: 37,20 zł
do schowka
do koszyka
Konstrukcje uzbrojenia polskich inżynierów i ...

Konstrukcje uzbrojenia polskich inżynierów i ...

nasza cena: 108,00 zł
cena sugerowana: 120,00 zł
do schowka
do koszyka
Marketing BR

Marketing BR

nasza cena: 89,10 zł
cena sugerowana: 99,00 zł
do schowka
do koszyka
Marketing smaku

Marketing smaku

nasza cena: 44,10 zł
cena sugerowana: 49,00 zł
do schowka
do koszyka
Marketing sportu

Marketing sportu

nasza cena: 58,41 zł
cena sugerowana: 64,90 zł
do schowka
do koszyka
Marketing 4.0 Era cyfrowa

Marketing 4.0 Era cyfrowa

nasza cena: 40,41 zł
cena sugerowana: 44,90 zł
do schowka
do koszyka
więcej...
O KSIĘGARNI   |   KONTAKT   |   NOWOŚCI   |   BESTSELLERY   |   ZAPOWIEDZI   |   POLECAMY   |   WYPRZEDAŻ
opracowanie Prekursor